Wednesday, May 31, 2006

2 cool 4 artschooool

2 cool 4 artschoooool

FREDAG
2/6 Support starving artists Vernissage/klubb
Vernissage/klubb

8 fattiga konstnärer
3 okända fotografer
4 glada modeskapare
15 korta filmer
2 ljudkonstnärer + massa annat.

LIVE: Allied Souls
Sam & Seamus (hip hop)
Kristan Wesen (elektro singer/songwriter)

Dj´s:
Raw deluxe (hip hop, grime, bailefunk,b-more & så)
Deng Deng (Militant och dansant roots reggae)
Grane Sweatsky (elektro, funk, house)

Någonstans ska vi försöka klämma in en ipod battle också..


2 juni
60kr
1900-0300.
Aktivitetshuset. Norra Grängesbergsgatan 14. MALMÖÖÖÖ



KOm dit för faaaaaaen...

2 cool 4 artschool


-------------------------
FREEE ROBBADUBBBB!

4 comments:

Anonymous said...

Oooooh!! Det kommer bli sååå kul. och jag kommer att vara där! förresten; grym sida!

Anonymous said...

Jag är helt övertygad om att det kommer att bli den grymmaste kvällen på mycket mycket länge.. jävligt trist för mig som inte kommer att kunna komma.Jag trar till gbg på fre.Det ska bli kul iof men synd att det ska behöva hända samtidigt och.. ajja skit samma (side track). Det jag kan hoppas på och tror är att det kommer att bli riktigt lyckat och att ni kommer att bli peppade som fan så att det vankas för venisage/club snart igen???
As MR D ones said:Have fun or feel the gun!
All my lovin IA

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»