Sunday, December 03, 2006

.......

jävla pissväder i denna stad. kan det bli en riktig vinter någon gång här.. så man kan gnälla på hur kallt det är istället. o fuck MYSPACE, fungerar en gång på tio att logga in , och då om man har tur.. fuck eksem... Ni läser väl bloggen kära vänner? Snälla KOMMENTERA INTE! Jag vill inte det. Jag gillar när allt är på topp ena sekunden för att vara nere på botten den andra. värre saker händer ju... skaffa mig en utbildning som alla andra duktiga människor istället för att jobba som personlig assistent vilket ju inte ens är ett riktigt jobb. jag vill bara ta ut all jävla frustration i skallen nu.. mitt rum är en mess, vilket jag trivs i men beklagar för andra.,,, möte på jobbet imorgon, oj vad jag längtar,, samma bullshit varenda gång. o snälla höjjj inte min lön... fuck you. snälla SOLEN, kom fram nu! försök måla lite. borsta tändera. sova. rutiner... pissa. stressa. cykla. kaffe. snus...
älska. knulla. komma. äta. drömma. skrika. ...........

No comments: