Monday, September 10, 2007

Sweet Tooth


Support Sweet Tooth clothing!!

12 comments:

Anonymous said...

you should shoot your stylist...

d said...

fuck a stylist! That shit is for them fashion faggots out there!

Anonymous said...

and you are a what?

Anonymous said...

Goodfellas rip off så det skriker om det... tradigt att se...

d said...

anonymous sissys can eat the dick!

Get something done yourself and stop fucking whining about everything!!

Or fucking say shit to my face you pussys!

Anonymous said...

YEA!!!! what a guy! you are hating it....

d said...

Of course! gotta keep up the balance...
It would be another thing if you could stand up for your sissy ass comments.. It´s easy to be a hater/clown/bad guy behind a fucking computer screen...

Get a life!

d said...

qoute from aNYthing: Don´t be bitter be better!

Anonymous said...

jag tycker det mesta du gör är att quota andra och stjäla... A new york thing menade att du ska: Dont steal our shit, be original! :)
Jag ska skaffa mig ett liv om du lovar att skaffa dig lite egna ideér. PoK

d said...

tack för åsikten...
jag säger inte att jag är orginell med shit men jag gör shit iaf...

är bara less på anonyma jävlar som sitter o klagar på allt...
Hatkärlek/dubbelmoral/att vara politiskt inkorrekt är det bästa.

------
blah blah blah

Anonymous said...

jag håller med dig, att vara politisk inkorrekt är en frisk fläkt bland alla hippies.
E "sweet tooth" ditt projekt? berätta tack..

d said...

sant sant.. för mycket hippies där ute..
det är en polares projekt.. han gör t-shirts.. typ klubbgear...
han har inte lagt upp sidan ännu men den kommer snart... kan hooka adressen när den är uppe. kommer inte ihåg adressen..
yeyööör