Thursday, October 04, 2007

Fresh like that is keeping the hope up for you anonymous suckers.

12 comments:

Anonymous said...

det har blivit för lätt, ingen match längre, känns som att leda med 10-0 i 90:e minuten...

d said...

Men du läser fortfarande min blog! Hahahaha.. skönt det iaf.

Keeep it up bad guy/girl!

Anonymous said...

ja det gör jag, vem skulle ge upp i 90:e minuten när dom leder med 10-0? det e den som ligger under som ger upp långt tidigare...

Anonymous said...

jag vill komma, komma med dig ikväll. komma hårt. squirt. ska cirkulera runt metro ikväll, komer du vara där? /miss shorthy

d said...

och vad har du vunnit om jag får fråga?
Dina kommentarer har blivit lätt tråkiga.. kom igen! bättre kan du...

------------

Anonymous said...

om du inte vet vad jag har vunnit så har du aldrig varit med och spelat. sucks to be you...

d said...

kom igen nu din lennart!

Hur gick matchen?

Anonymous said...

våga vara anonym.

Anonymous said...

coolt snack du kör med (lennart)... men tyvärr hjälper det inte dina argument... hur kommer det sig att du inte svarar på comments om graff toyboy? ur disapointing me son...

d said...

Det finns många writers som streckar/går över andras tags/målningar utan att signera eller stå för handlingen vilket jag tycker är toyigt beteende och det kan liknas med ditt/ert beteende som sitter och klagar i bloggar anonymt och inte vågar stå för det.

Du är en toy i mina ögon!

Anonymous said...

hahaha du liknar graff med att kommentera på en blogg, hilarious... ok jag e en bloggtoy, det går jag med på. Men du är en toy IRL, bummer dude

d said...

stå för din åsikter din lilla toy. Du är ingen