Wednesday, December 16, 2009

Årets bästa låtar.

Kollar genom min 2009 itunes lista över musik och här är min lista:

Chase & Status - Eastern jam

Miike Snow - Animal (Orginal och Crookers remixen)

Yeah Yeah Yeahs - Heads will roll

Esser - Work It Out (The Very Best Club Remix)

Pocket Metropolis - Gutrings

Kartellen - Hip Hop

Metronomy - Radio Ladio (Radioclit Swedish Remix)

Jack Penate - Tonight's Today

Björk - Nattura (Switch Remix)

Amanda Blan - Might like you better

Animal Collective - My girls

The Very Best - Warm heart of africa

Major Lazer - Keep it Goin' Louder feat. Nina Sky & Ricky Blaze

Boys Noize - Kontact me

Vybz Cartel - Yuh love

Hudson Mohawke - No one could ever

Clipse - Popular Demand (Popeyes) Feat: Camron

The Very Best - Julia (Feat: Kano)

Kid Cudi - Soundtrack 2 My Life

Thom Yorke - Hearing damage

Regina Spektor - Human of the year

Maskinen - Dansa Med Vapen Feat. Marina Gasolina

Julian Casablancas - 11th Dimension

Lil Wayne - Blow My Mind (Ft. Dre)

Yougn Jeezy - Money To Blow featuring Lil Wayne, Birdman, and Drake

Yeasayer - One

Fever Ray - When I Grow Up (Version by Lissvik)

Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet

-------

4 comments:

Mixpak said...

Thanks for supporting Yuh Love!

www.lapetitenoire.se said...

Gör en spotify lista! Jag vill ha men pallar inte sitta o leta alla låtar :)
Kraum Bex.

d said...

den spotify som jag fick av dig fucka sig. Hooka mig igen! Whuuu

www.lapetitenoire.se said...

Hmmmm vikken va d nu då???? Minne som en guuuldfisk.. blubb...