Wednesday, January 27, 2010

diskuterar house med RIngen

är det slutp å den gratisklubben på inkosnt?

22:48Daniel

tror att det är slut

22:48Daniel

FAN

22:49Daniel

den var ju grym

22:50Daniel

helt okej klubb. är inte så mycket för sån gay house men

22:50Daniel
det är jag

22:52Daniel
http://www.youtube.com/watch?v=9_asu7n6QUc

22:52Daniel
jag diskuterade det där med jon i lördags.. den där housen kommer liksom aldrig i gång.. den har en monoton grej o brakar liksom aldrig i gång..
själlös house

22:52Daniel

nej tvärtom själ är något den verkligen har.
tror låten är för dig som jag länka

22:53Daniel

tsssss. beroende på vem man frågar... jag tycker liksom att den bara är lallig o opersonlig. finns så sjukt mycket sån där house..
men jag kan digga 90tals house.
o all fransk hård klippt house

22:53Daniel

ja jag gillar otne sånt som jag kallar för oväsen du vet

22:54Daniel

men det är också house men sådan som får lust o punkröjja till!

22:54Daniel

eller jag gillar till 87% inte hård musik

22:54Daniel

den där housen du gillar dansar folk helt lamt till också.
jag gillar punkröj på dnasgolv.
slagsmålstämning.

22:54Daniel

jaja gtycker inteo m sånt punkröj heller faktiskt

22:55Daniel

när jag var med jon på ett av dem första Rumlbe så var han så glad så han ville slå ngn.. hahaha. men det avr iförsig ngn dirty south hip hop låt.
punkröj är bra fan.
jag växte upp o lyssnade på hip hop och punk samtidigt.
men hela den här klubbscenen har liksom blivit tråkigt eller kanske jag som blivit vuxen. vi har blivit bortskämda med dem bästa bokningarna så länge nu.
men erol alkan nu på fredag.
oj oj oj

22:56Daniel

nej tacka vetjag stockholm
där har de bra grejer som kommer ja sån "gayhouse" t ex

22:57Daniel

vad är det med sthlm?
ok. gay house är kanske fel benämning men du fattar vad jag menar. klart det finns bra sådan också men det är inte mycket jag gillar.

22:57Daniel

där är det bra grejer
här tycker jag hela tiden det är för hårda grejer

22:57Daniel

hehehehe.

2 comments:

Jon said...

Haha.. Jag kommer ihåg det. Jag var full och blev så jävla peppad när jag hörde någon spela Bonecrusher-Never Scared på ett dansgolv för första gången. Hade det funnits en mosh-pit där så hade jag varit herre på täppan, eller åtminstone försökt vara det...

Turn out the lights said...

Ringen är helt rätt ute som vanligt..