Sunday, July 08, 2007


do we annoy you? good.

photo by Ldn girl Aneesa.

14 comments:

Anonymous said...

Huh?

Anonymous said...

va gillar du för graff? jag gissar att du gillar typ san fran graff, typ amaze o dylikt... am I right?
va skriver du? holla back y'all...

Anonymous said...

Vem är den där holla som ni skriver om hela tiden?

d said...

stay anonymous brothers... hahahaa

Anonymous said...

Jag tror du snackar mycket, getting up? I doubt it...

d said...

graffer. jag tror du är anonymous och du inte behöver veta ngt.

jag sysslar inte med graff.

---------------------------------

Har du googlat några graff namn och hittat amaze eller har du bara sett kollat i min blogg..

-----------------------------------
KEEP IT FAKE TOY!

d said...

graffer, ferox o hater är samma person.. ge upp med att utge falsk identitet. du verkar ju leva ett dubbeliv. fast jag gillar era toyiga inlägg.-

Anonymous said...

vet inte vad du pratar om, snurrig idag?
jag kan namedroppa lite mer namn om du vill men jag har inget att bevisa, toy.... word?

d said...

dem som vet snackar inte. dem som inte vet snackar.

tänk på´t

---------------------

Anonymous said...

skrev jag inte precis att jag inte behöver bevisa något så jag snackar inte? helloooo? get it straight, ride krooked

Anonymous said...

"dem som vet snackar inte. dem som inte vet snackar.

tänk på´t"

är det därför du snackar så mycket? wack wack

Anonymous said...

du anonymous verkar ju vara en jävla nolla.. lägg ner ditt jävla jidder o skaffa dig ett liv!

d said...

hej då

Anonymous said...

jag håller med danielantilla@yahoo.se, detta börjar bli tråkigt som fan, hej då