Thursday, August 30, 2007


Listen to the new M.I.A album.. It´s stupid fresh!!!!
Go get it!!!!

13 comments:

Anonymous said...

whos the new shoes???
för faaan kan du väll bränna MIAn till mig o slänga i brevlådan så jag har nÅTT att se fram emot när jag kommer hem?!?!?

blessed beee

Anonymous said...

Who's the wannabe fixedcyklist/skejtare(sb skor)?

Anonymous said...

hahahahaa.. en lång smal snubbe med glasögon som både du o jag känner.. o den är inte fixed men jävligt fresh...

D

Anonymous said...

Klart jag vet att den inte fixed.... det e därför jag skrev wannabe yo, och bara så du vet... den e inte fresh någonstans, den e wack yo!

d said...

Welcome back haterader... skåne gillar inte dig heller...

Anonymous said...

welcome back yo? skåne älskar mig, vi är barndomskompisar och du är bara en äcklig kusin från landet...

Anonymous said...

ha ha ha den var bra, riktigt bra. Läg ner skategrejjen, patetiskt bara. Sug på någon annan cool kultur istället.

d said...

hahahah.. Att ni orkar... Har ni tråkigt på jobbet eller??
Vad fan har skateboard med med bilden att göra för den delen?? killen har ett par Sb´s på sig. Det är par skor för helvete.... .,är ni från stockholm eller ? För ni är ju sjukt brydda...


Och det är rätt uppanbart av endel mess att ni känner mig...



////// D
P.s FUCK YOU!

Anonymous said...

Jag ska remixa alla dina remixes!

d said...

lätt GRABBBEN!

Anonymous said...

Jag tycker det här är löjligt.
Vem som helst får väl köpa vilka skor som helst?
Alla får väl gå på The rumble utan att bli utdissad av "the real crowd"
ps. skatarkillar är lite sexigare med alla sina skrubbsår och manliga attityd.

Anonymous said...

men denna kille är ju inte "real" eller skateboardåkare.... hmm....

Anonymous said...

VA? INTE? verkar så.....