Wednesday, December 19, 2007


Joel just built a bike. fresh shit!

19 comments:

Anonymous said...

gammalt det där med fixed gear, väldigt gammalt men det har ni inte fattat förrän nu. konstigt med tanke på hur "rätt" och trendig ni ska vara, lägg ner eller var först. followers. /anonym

d said...

Anonym: Vadå rätt och trendig??
Det börjar dock bli väldigt gammalt och played out att skriva anoynma inlägg men det är väl så när man har taskig självkänsla antar jag.

GOD JUL PÅ`RÄ!

Anonymous said...

har man inte annar att göra om man är en kyrkans man?

Anonymous said...

jag mår illa, väldigt illa. Måste alla bråka hela tiden? Måste det vara så mycket trender som ska styra våra liv och förvandla hat mellan medmänniskor?
Bara för man inte lyssnar på klubbmusik eller just den nya remixen eller bandet är man tydligen helt ute och bara för att man inte kanske hittar alla hippa saker direkt är man en wannabee då?
Är man en dålig människa då, bara för att man inte kan hålla reda på rätt märken?
Jag mår så illa och det är aldrig ens fel att två bråkar. Jag blir så ledsen och tycker kärlek är bättre. Kram på er i jultider. Kram igen.

Anonymous said...

jag började cykla 1984. jag är gammal i gemet. gammal som fan. dessutom är jag från uppsala, och det finns ingenstans man cyklar så mycket som här. kanske peking. malmö ligger i lä. hur som helst vinner jag. jag spänner mina statusbiceps just nu.

fin hoj joel. oavsett om den är först, sist eller mittemellan.

Anonymous said...

Flytta hem till Uppsala och cykla då om du e så jävla cool, tror du vi bryr oss?

Anonymous said...

Håller fan med! Jag är born n raised i Malmö och tycker fan inte om inflyttade som snackar skit om mitt möllevång och stad. Varför bor ni här då? Ta era dreads och flytta hem till småland, Uppsala eller var ni nu kommer ifrån.
Passa er / Malmöiten nr.1

d said...

Och på internet förblir ni hårda attitydiga ANONYMA suckers som klankar ner på andra men inte våga stå för eran åsikt.

Patetiskt!

Anonymous said...

mountainbike e mycket fetare än fixed bike. och rollerblades nej jag menar longboard e mycket fetare än skateboard! YES!

Anonymous said...

för nån månad sedan stal jag en hoj. men det var så usetl målad så jag slängde den i kanalen. plus att bakhjulet var dåligt monterat....

Anonymous said...

jag sålde en cykel till drikku förut

Anonymous said...

jag gillar möllan

Anonymous said...

möllenvångstorget=många artister och konstnärer=coolt

Anonymous said...

Vill nån äkta Malmöit beefa så finns jag här, på internet. Jag är mycket äktare Malmöit för jag kommer inte från nån jävla håla utanför. Jag kommer från en förort innanför Ringvägen, so bring it.

Ni "äkta Malmöiter" stör mig! Ni stör mig! Fuck you! Fuck you! Fuck You!
Jag vill att den här bloggen ska handla om felstavningar, roliga uttryck och missvisande bildtexter. Ni pajar det? Fuck You!

Anonymous said...

"äkta malmöiter" Finns inga " ". Bara äkta malmöiter. Just det. Så passar det inte är det bara att packa väskan.

Anonymous said...

Vad ska jag packa väskan för? Jag är lika mycket ikon för den här staden som Wilmer X. Ta du pågåtåget hem till Kävlinge eller håll käften - det är dina alternativ. Du skämmer inte ut min stad genom att ta bort "" från din titel

Anonymous said...

Era jävla räkor!

Anonymous said...

Va fan! eder alles! kan inte alla och köpa varsit vuxen piller, och sedan diskutera saker som positiva kanske i stället. Och dom som inte pallar detta kan ju dra och kommentera någon som Alex Schulman eller liknande. Bara för att det är vinter, mörkt kallt och ert självförtroende ligger borttappat bland sopsorteringen. Behöver ni spy galla över folk som försöker peppa upp andra folk...


GUSTAV MAX LINDHOLM

Anonymous said...

en gång till, jag var så jävla sur...

Va fan! eder alles! kan inte alla gå och köpa varsit vuxen piller, och sedan diskutera saker som är positiva i stället. Och dom som inte pallar detta kan ju dra och kommentera någon som Alex Schulman eller liknande. Bara för att det är vinter, mörkt kallt och ert självförtroende ligger borttappat bland sopsorteringen. Behöver ni spy galla över folk som försöker peppa upp andra folk...


GUSTAV MAX LINDHOLM