Wednesday, February 27, 2008


FUCKKKKKKKK!!!!! Varför har jag sån otur med elektronik?? Råkade stå och hänga lite för nära en stark magnet och min ipod sögs fast i den och pajjade.... jag kan koppla in den o allt men när jag kopplar in den så står det jag måste restora eller nått i den stilen o sen kan den inte göra det. FUCKKKKKKKKKKKKKKKK!!! Använder den dagligen och är i akut behov av en ny igen..
så störigt!!! Fett sne! Det här är den andra ipoden på typ två år som jag pajjar!!!!!! AHHHHH!

9 comments:

Jon said...

"Råkade stå och hänga lite för nära en stark magnet"
Hahaha... typ "Vad gjorde du igår? Nä jag stod å hände vid en magnet.."

Synd på iPoden dock blood.

d said...

hahaahaha.. Nä men stod o spelade o hypade musik för My på Tjallamalla o la ipoden alldeles för nära den larm-prylen! Så jeeelva sne över dum man kan vara!! Helveteeee!

Anonymous said...

ÖÖÖÖverfet keps len! Min brorsa saman har en likadan! så fett..

Anonymous said...

wad up blood! bummin. I hate that shit, standing around lickin ass and the ipod busts out! hapend to my black ass once and it was just lame bro, so lame. Keep lickin and fortune will come.

Anonymous said...

Lick lick lick the clit!


Bun dem bwattysboys!

//Rastabloodclot

Anonymous said...

DEE, fy vad tråkigt!!

Min iPod EXPLODERADE i somras när jag kopplade den till nån snekopplad bilstereo med usb-uttag... så himla värde.

I feel you, det är allt jag vill säga. RIP, lilla poden.

Anonymous said...

Aaah...slutsats: IPODs e inte så grymma som många tror.

Hooka en Iaudio7 likt den jag fyndade....sjukt värd prestandamässigt..!!

Anonymous said...

jag har bra prestand mellan benen.

Anonymous said...

anonymous- du ser ut som en tjej mellan benen för att du är en fitta!