Sunday, April 13, 2008

Den här topicen går ut till tuffa killar och ex flickvän.

Det där med att INTE hälsa verkar vara en vanlig grej att inte göra fast man känner varann. På senare tid har jag fått den från några olika personer. Kanske beror det på rädsla och osäkerhet eller bara att personen inte vill... Vad vet jag? Oavsett tycker jag det är patetiskt att inte hälsa när man känner varann.
Och sen när man konfronterar personen i fråga så får man typ tystnad tillbaka...
Skärp dig fan!!! Fattigt beetende!!!!


Ville få ut det. Så,, nu var det gjort.
-----------
Stay positive people!

2 comments:

Anonymous said...

Kan det vara så enkelt att ditt missbruk får folk att ta avstånd?

d said...

hahaahahah.. Mitt missbruk!!

vilket jävla bullshit! Snacka inte om något du inte vet något om!!!!!!!?! Okej!!!!!!!

Tycker bara att det handlar om enkel hyfs att hälsa... Hade ju trots allt pratat med personen i fråga tidigare på dagen och då var det cool och vi hälsade... Sen att man inte kan hälsa senare tycker jag är aningen skummmt.. Men vi människor är inte alltid så logiska..... men jag hatar inte och tycker fortfarande om personen i fråga.

Sen att du som antagligen är en "gammal" vän kommenterar anonymt är också ganska fattigt och osäkert!! Stå för vem du är så kan jag ta avstånd från dig också!!! NO BEEF!

Jag kan ta kritik och skit men säg gärna det till mig personligen om ni tycker att det är ett problem...

Är fett less på folk som snackar om grejor bakom ryggen och sen får man höra det på andra sätt... Såna som er är FITTOR! Ursäkta språket men stå för det ni tycker/säger...

Så känner jag!!!


// DANIEL