Monday, June 25, 2007

">

">

11 comments:

Anonymous said...

snälla, jag ber dig... lägg ner fixed gear grejen, jag vill inte behöva sälja min fixie... å fy fan va jag mår illa nu......

d said...

HAHAHAHA fuck you!

anonyma pissluffare!

d said...

vad är ditt problem liksom. jag vet inte vem du är o du vet definitivt inte vem jag är.. lägg ner ditt jävla whinande i bloggen!

Anonymous said...

tidig.........*buuurp*

Anonymous said...

ursäkta whinandet, jag vill bara inte behöva sälja min cykel. Snälla tänk om, hoppa på nån annan trend, köp en longboard eller nått. Ha det bra

d said...

hahaha...

du är för jävla rolig.... kul att du skriver.. du undetrhåller mest i denna blogg... skulle aldrig i mitt liv köpa en longboard.. vad är vitsen med det i en stad som för övrigt är plattare än en tallrik.. även om jag har skejtat sen jag var en liten kid så skulle jag aldruig köpa en longboard av olika anledningar.. men en cykel är en annan sak..
om du nu tycker det är jobbigt att jag ska köpa en cykel så borde du tänka om,,,
det är ingen som tvingar dig att sälja din cykel heller.. skippa det där elitiska liten speciell klick tänkandet.. cyklar är till för folk som cyklar. GET IT!

Anonymous said...

roligt att du tar det så lättsamt :) du har kanske skejtat när du va yngre men du åker inte skateboard längre, du kanske pillar lite på din setup en gång i månaden men det betyder inte att du åker skateboard. Precis, cyklar är till för folket så köp dig en vanlig cykel. Get a longboard son, it fits you ;) (du kanske kan hitta en som matchar dina "allover print" hoodies) p&k

d said...

nej.. jag tar saker på allvar men det jag menade är att jag har varit del av skatekulturen väldigt länge. gjort filmer också... vill dock inte vara en inbiten idiot som inte tillåter andra att vara del av saker.
du måste må lite småkefft eftersom du spenderar tid på att klanka ner på andra...
vad är problemet om jag skulle köpa en cykel liksom? tror du jag tänker förstöra din lilla slutna cirkel av cykelnördar???

-----------
Men det är intressant att diskutera med dig.

All love.

Anonymous said...

Bryr mig inte om man har varit "del av skatekulturen", åker man inte skateboard så åker man inte skateboard. Jag mår hur bra som helst att jag har tid att skriva till dig när det är lite att göra på jobb så det ska du inte oroa dig om. Ska du inte remixa en remix på en remix istället? sjukt hett med elektro ju! :)

d said...

jaja. Stay real Shoelace TOY!

Anonymous said...

Grym comeback, du e KING!