Friday, June 29, 2007

Jealous ones envy!


Ok. HAter & anonymous,, eran bitterhet och hat leder verkligen ingen vart så jag lägger ner att svara på era kommentarer.
Det hade varit en sak om ni hade vågat stå för era åsikter men nu är ni uppenbarligen för rädda för det.
Hade fett och hoppas ni cheerar upp er själva. Kan verkligen inte vara hälsosamt att bara sitta och klanka/klaga på andra hela dagarna...
---------------------------------------------
dem som vet vet, dem som inte vet behöver inte veta.

10 comments:

Anonymous said...

thats gotta hurt! du har inga riktiga svar så då väljer du att inte svara alls, respect!

Anonymous said...

haha!

Anonymous said...

Jag som inte är en så aktiv internetsnubbe hade ju hoppats att anonymt hatande hade dött ut tillsammans med barnsjukdomar som ordet cyberspace och it-bubblan. Tydligen inte. Bitterhet och hatande känns väl allmänt som nåt som kunde ha stannat på högstadiet(det har det ju gjort för dom flesta). Men det är väl en kick kanske. Och vilken kick sen..
I slutändan är det ju oftast som ens lågstadiefröken sa, att den som är elakast är lessen på insidan.
I det här fallet verkar ju ett ostimulerande jobb vara en del av problemet.

Anonymous said...

herregud va du verkar va tråkig....... vill du att alla ska vara en enda stor familj och hålla med varandra? det vill verkligen inte jag, vi är olika och tycker olika därför ska man förstå det men även kunna diskutera och hata lite! Du pluggar lätt till bibliotekarie.....

Anonymous said...

det vill definitivt inte jag heller men har du provat konstruktiv kritik... att bara sitta och klanka på folk tyder ju enbart på att du har dåligt självförtroende och mår kass själv..

vad jobbar du med anonymous?? sitter du framför en dator o bokar grejor? verkar roligt ditt jobb.

Anonymous said...

jag har provat konstruktiv kritik, tack för att du påminnde mig om det, om du hade läst lite fler kommentarer jag har gjort så kanske du ser att jag inte bara "klankar". Jag gillar att läsa denna bloggen pga en slags hat-kärlek och jag tror nog också att du har någon hat-kärlek...?
Det va en fin gissning på mitt jobb men du är inte i närheten, jag sitter vid en dator mycket däremot.
Vad jobbar du med?

d said...

jag får inspiration av haters. trivs jävligt bra med att det kommer ngt att annat än positiv feedback. får inspiration av det.
Kan du inte börja skriva under ngn annan synonym än anonymous.. det är förvirrande när det finns flera stycken av er anonymous..
hatkärleken är ömsesidig.
Jag jobbar med medicin.
vad jobbar du med?

d said...

har bara svårt att förstå varför du är anonym..
skäms du för dina åsikter eller?

jobbar du med reklam?

Anonymous said...

And the silence is broken! ;)
Jag är anonym för att det går att vara anonym och att man får lov att vara anonym på internet, det får du leva med. medecin..trevligt...
Nä någon reklam håller jag inte på med...

d said...

härligt va? har du saknat mig?