Wednesday, June 27, 2007

this is not for you.


----------------------------
Kom dit!

5 comments:

Anonymous said...

you joking son? ge mig nån preview så att jag kan se om det är intressant. yoyoyoyoyoyoyo.jpg

d said...

skulle jag ge dig en preview?? Och varför skulle just du få det???

du får väl komma dit och kolla.. skulle tro att du inte gillar det men din syn..


-------------
Inspiriationen till nanmnet kommer från er haters...

Anonymous said...

"skulle tro att du inte gillar det men din syn.." ?
menar du DIN syn? om du nu gör det så ska du inte vara så snabb att dömma som jag är.
Gissar på att det är antingen streetart inspirerat eller neonfärgade former, va säger du?

Anonymous said...

ge mig en preview så ska jag ta en ärlig titt, ska inte dissa det bara för att du har gjort det utan verkligen vara ärlig

d said...

kom dit och bilda dig en uppfattning.
pallar liksom inte lägga upp bilder innan jag ställer ut.. förlorar lite av charmen..

Helt ärligt, känner jag dig?? det känns som du är ngn jag känner..

Mer än gärna vill jag ha kritik för mina´prylar, det får en att vilja utvecklas mer än att bara få massa beröm även om dte är kul...

vad det är inspirerat av 'är en salig blandning grejor som typografi, former, kontraster...

kom dit och jag skulle gärna snacka med dig live om grejor, du verkar intressant..
vernissaget är på lördag, den 21a juli,.


D