Monday, November 19, 2007


Chasing perfect.

6 comments:

Anonymous said...

Jag känner mig också ofta som en fågel. En burfågel, en vars frihet berövats. Så känner jag mig också ibland. Köpt kärlek blandat med känslan av instängdhet och ett evigt kurrande i magen och det är inte alltid hungern som kurrar utan oron över när jag ska få känna luften under vingarna utan burens kalla galler farligt nära mina färgglada fjädrar. Så kan jag också känna ibland. En färgglad kreativ prick instängd i samhällets outalade normer och falska agerande. Jag vill bli fri som kakaduorna på Nya Guninea där alla mina vänner får flaxa fritt. All frihet har ett pris och även på Nya Guinea där kakaduorna jagas för att skeppas och säljas till Europa för ett liv i en lägenhet med klåfingriga barn och andra väsen.
Tack för ordet och jag kommer tillbaka.

Anonymous said...

jag ogillar arten "möllevångstorgitus hippieis"...

d said...

och vad finns det du gillar "yo mamma" ??

vilket genomtänkt och bra namn du har? gillar du hip hop och är en äkta malmöit också??

Anonymous said...

Jag menade ingeting mot teckningen utan bara mot den första kommentaren så bli inte så sur. Ja jag är från Malmö och det finns bra Hip hop. Något annat du vill veta?

Anonymous said...

är det denna bilden du menar till Lima?
den tycker jag är väääldigt fin!!!

d said...

tack.. ja det är den.....