Saturday, November 03, 2007


Simrishamnsgatan idag.

9 comments:

Anonymous said...

sluta förstöra för de som vill hjälpa "starving artists".
du verkar ju inte ha någon som helst respekt för andra, jag har inget emot att man uttrycker sig genom att tagga, men om man tänker ett steg längre och väljer vart man gör det...

Anonymous said...

oj, jag glömde visst att skriva mitt namn. sorry.

Anonymous said...

Lisa, du verkar en cool katt. Kom förbi Metro ikväll för att fortsätta diskussionen. Jag sitter i ena hörnan med mössa. Jerker heter jag och jag dricker mörk öl. Kom förbi. /Jerker

Anonymous said...

Jerker - Du verkar vara en skön dude. Vill du haka upp och diskutera riktig konst med mig så gör jag det gärna över en cigarr och ett glas konjak på Brogatan. Metro är lite för Möllan brattigt. Riktiga konstmänniskor går på Brogatan. Gärna att vi ses någon gång i slutet på veckan där.

Puss // Karin

Anonymous said...

Jag har ett annat förslag i stället för att tagga; du kan kissa på lyktstolpar.

Anonymous said...

Ja för kiss på lyktstolpar är ju så jävla snyggt...
Kom med nått bättre...

Anonymous said...

Kära Karin, kul att du nappa på mitt mess.

Visst kan jag dyka upp med en Cohiba siglo 4 på Brogatan. Inga problem, gillar dock möllan mer och dess närhet till det råa, oskyldiga skyldiga om du förstår vad jag menar och är ute efter. Jag vill bli kittlad och det blir jag sällan på Brogatan även om "alla" är där.
Jag vill känna pulsen på morgondagens konstnärer och artister innan dom blir "vuxna", etablerade och tråkiga.

Är på Metro torsdagkväll efter 22.00, kom grna förbi. Fredag är jag i Köpenhamn på performance art nr. 312 Istedgade.

Jag dyker gärna in lördagkväll runt 20.00 snåret på Brogatan och diskuterar över någon konjak. Hur vet jag vem du är?
Jag har mössa och dricker mörk öl, sitter oftast ner.

Ta hand om dig / Jerker

d said...

Det är ju kul att folk kan använda detta som ett raggningställe men jag saknar seriöst er haters här.

Anonymous said...

den här "starving artist" grejen e det löjligaste jag har varit med om, va lite originell istället och gör det för er egna skull och inte för att bli igenkännd av nån jävla småläning på brogatan, "oo shit det e ju du som gör de små gulliga streetart grejerna!"
Ok nu tar jag i rätt mycket men om ni allvarligt tror att folk kommer sluta gå över er för att ni skriver det så bor ni på en annan planet. Genom att skriva det kommer folk gå över det mer o mer så funkar det. bummer...

hating on shit