Sunday, January 18, 2009

streetfighter 5

7 comments:

Anonymous said...

Hej!
Jag har alltid tänkt att du varit en schysst kille, men efter att ha läst här på din blogg om sättet du och dina kompisar pratar om tjejer med varandra via sms och chatt vill jag bara meddela att jag aldrig kommer suga vare sig din eller dina kompisars kuk. Jag kommer även uppmana mina tjejkompisar att göra samma sak.

Mvh/dra åt helvete

d said...

hahahaha.. Tack för responsen
Ta inte allt på för stort allvar...

Killar och tjejer snackar olika språk.

.. Dem som känner mig vet att jag är en bra killle... Alla andra kan tycka vad fan dem vill.. Ni känner inte mig!!

Jag gör inte den här bloggen för att få nya vänner.. Jag gör den för mina vänner..


One love!

d said...

O vad göra man inte för att få lite respons när man är uttråkad.. det finns inga gränser.. hehehehe

d said...

fast jag får lite dåligt samvete helt ärligt för att jag gjort dig upprörd och att jag förstört din bild av mig..
Men du borde också vårda ditt språk lite väl....
Tror du jag är ute efter du ska suga av mig!???!
Jag är bara lost nu i detta kaoset som pågår...
Läser du noggrannare så kan du ju för fan inte ta det där på allvar heller...

Och om du nu råkar vara någon som känner mig så kan du säga det till mig så det inte blir några missförstånd här....

Peace in the middle east!

Anonymous said...

Spela roll (playa rulle) vad hans kompisar SMSat till honom... Inte han som skrivit det ju.

Ska vi hålla dig ansvarig för all dynga om nattklubbar, fashionistas, Barristas och skiid som dina polare SMSar dig om lr?

Lönt...

Anonymous said...

Anonymous alltså..

d said...

hehehe... Jag får roliga o sjuka sms ibland o känner för att dela med mig av det!!