Monday, February 02, 2009

Goda nyheter från Australien!! Pelle kommer hem!

12:45amPelle

kommer TORSDAOO KQELL

så vi kan busa på fredag
12:45amDaniel

fuck yeah brethrin!!!

lätt.. rumble på lördag!!!

oh yes!
12:46amPelle

gött mos. Hocka biljett åt mig da

palla fan inte köa löken grön
12:46amDaniel

ska försöka komma ihåg..imorrn...

LÖKALAINEN!

fan vad fedt att du kommer hem!
12:47amPelle

åååå du vet de
12:48amDaniel

yes yes yessss!! planer för o stanna i malmöet??
12:48amPelle

fan va vi ska spåna mannen! Är du lika lost som jag e?

Vet inte alls något om livet just nu... Måste till Wolfland ett tag..
12:49amDaniel

hahahaa... jag är peppad igen efter en svacka med du vet vad.. Men nu är jag on tops holmes!!!

Hitta dig själv i kaoset är inte lätt men det går!!
12:50amPelle

jao. Hittade skorna men när dom väl sitter på fötterna vet jag inte vart jag ska gå med dom...
12:50amDaniel

hehehe. monkey see monkey do!
12:51amPelle

vadå.. Watch my feet. Wa-watch my feet?
12:51amDaniel

hahaha. classic track!

poppar Nirvana nevermind sån äkta classic!
12:51amPelle

ooooo

sexigt... blir n
12:52amDaniel

?? what äru full???
12:52amPelle

hehe n

vem vet...
12:52amDaniel

men billig tax free sprit !!
12:52amPelle

oh yes

ska sv

No comments: