Sunday, March 15, 2009

this is what I felt like yesteday.

10 comments:

Anonymous said...

Såg dig bli utkastad från metro, vad handlade det om?

d said...

anonym - jag såg inte dig så detta påstående kan inte stämma.

Anonymous said...

haha

Anonymous said...

det va inte jag som skrev ha ha förresten, men jag såg dig men inte konstigt att du inte såg mig för du vet inte vem jag e. Vad handlade utkastningen om?

d said...

ingen aning men kul att du läser min blog.
Tror dock inte att det kan ha varit jag som blev utkastad.

Anonymous said...

Ja din blog e trevlig ibland, jag såg dig bli puttad av rudie så att du trilla på ändan utanför ingången...

d said...

hahahaaha..

Anonymous said...

??? du såg väldigt bortkommen ut också, lite för full kanske?

Anonymous said...

Den dær rudie ska passa sig, tror inte han e så rude nær det kommer till kritan

Anonymous said...

det är många pissluffare här i malmö som borde passa sig.... Mohahahaaaaaa