Wednesday, December 10, 2008

eskapism.

I förra veckan drömde jag att jag var tvungen att hoppa in som hockey målvakt i Rögle på två av deras matcher och jag gjorde ett grymt jobb och släppte inte in ett enda mål. Det skumma var att jag ngonstans visste att jag var bra på det och sen blev jag helt förvånad över denna dolda talang. Hockey har dock aldrig varit min grej, inte fotboll heller men badminton är grejor det.. Jag har väldigt konstiga drömmar på senaste, det kan ha att göra med dem där lugnande tabletterna jag äter emellanåt. Man blir väldigt lugn av dem men drömmarna blir liksom ett sätt att bearbeta allt det där man har i huvudet på dagarna. Jag tänker tillbaka på detta året och det slår mig att det har varit ganska mycket kaos och känslomässiga saker som hänt och jag har inte riktigt hanterat dem så bra. Att det tog slut med mig och My kändes väl inte helt otippat och det känns konstigt att inte kunna snacka med personen, kramas och sova sked som vi brukade göra. Jag saknar det ganska mycket om jag ska vara helt ärlig. Något annat vore att ljuga och ljuga för sig själv är man ju ganska bra på. Jag har drömmt om dig ganska mycket också. Mmmm.. Det jag gjorde går heller inte att ha ogjort vilket jag är fullt medveten om och ångrar djupt. Allt är ganska konstigt just nu.
Julen vet jag inte riktigt heller med längre..... Vad ska ni göra kära läsare?

No comments: